مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-09سياسي

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خبرنگار متعهد و صاحب قلم ضمن پیگیری مطالبات مردمی به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، فرارسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را یادآور تلاش مردان و زنانی دانست که همواره در عرصه های مختلف تبیینی و آگاهی بخشی فعالیت می کنند.

وی در این پیام آورده است: مبارزه جانانه و نفس گیر امروز خبرنگاران متعهد و انقلابی در کشور عزیز ایران اسلامی با غول های رسانه ای و خبری جهان، نشان از غیرت، ایمان و پشتکار دائمی فعالان این عرصه است که با روشنگری و افشای نقشه های خبیثانه متعدد و پیچیده دشمنان این مرز و بوم، در بسیاری از مواقع پیروز میدان بودند و هستند.

در ادامه پیام تصریح شده است: در میان هجمه های رسانه ای و خبری، خبرنگارانی دغدغه مند و تربیت یافته از دامان انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های انقلاب، معرفی الگوهای صحیح عرصه های جهادی، ترویج معارف الهی و شعائر اسلامی در حال تلاش شبانه روزی هستند که باید از این عزیزان قدردانی شایسته به عمل آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخشی دیگری از پیام یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانی شیوا و صحیح از خبرنگاران یاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است