مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:502023-07-26سياسي

کانون ارزیابی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر و رشد آنها است


نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت های مختلف منصوب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی و بهره برداری از نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه های انسانی نیروی زمینی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: در راستای تحقق منویات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، تشکیل این کانون می تواند در فرآیند تربیت و آموزش مدیران و افسران انقلابی ارتش، مکمل برنامه های مراکز آموزشی باشد.

وی افزود: طراحی و راه اندازی سامانه کانون ارزیابی و رشد سرمایه های انسانی، در کشور کم نظیر و شاید بتوان گفت بی نظیر است و نیروی زمینی ارتش در تشکیل این کانون در میان نیروهای چهارگانه ارتش پیشگام بوده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهداف تشکیل این کانون اظهار داشت: شناسایی استعدادهای برتر، برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی در رشد این استعدادها، نیازمند کار دقیق و حساب شده ای بوده که با تدوین و طراحی این نرم افزار، در حال حاضر گزینش کارکنان به بهترین شکل ممکن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون ارزیابی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر و رشد آنها است

کانون ارزیابی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر و رشد آنها است