مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-20سياسي

میرتاج الدینی: حال دریاچه ارومیه خوب نیست


نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریاچه ارومیه در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: طرح بزرگ انتقال آب از دریاچه ارومیه مورد مطالعه قرار گرفته و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

- نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریاچه ارومیه در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: طرح بزرگ انتقال آب از دریاچه ارومیه مورد مطالعه قرار گرفته و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: این روزها دریاچه ارومیه حال خوشی نداشته و در شرایط بحرانی قرار دارد.

این وضعیت به دلایل مختلفی همچون عوامل انسانی، مدیریتی و شرایط اقلیمی و نیز توسعه بی رویه کشاورزی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه رخ داده است.

وی مهم ترین موضوع در رابطه با دریاچه ارومیه را مدیریت منابع و مصارف آب دانست و افزود: این موضوع در سال های گذشته به خوبی مدیریت نشد البته بخشی از اقدامات سخت افزاری به نتیجه رسید اما پاسخگو نبود.

میرتاج الدینی یادآور شد: طرح های نیمه تمامی مانند انتقال آب از سد کانی سیب کماکان باقی مانده است؛ البته این طرح از اقدامات خوب و قابل تقدیر است منتها به 2300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ طرح بزرگ انتقال آب از دریاچه ارومیه نیز مورد مطالعه قرار گرفته و امیدواریم به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: حال دریاچه ارومیه خوب نیست

میرتاج الدینی: حال دریاچه ارومیه خوب نیست