مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-21اقتصادي

80 درصد مشترکین گاز کرمانشاه مصرف متعارف دارند


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه 80 درصد مشترکین گاز استان مصرف متعارف دارند، گفت: 18 هزار مشترک داریم که سه سال است پول گاز نداده اند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه 80 درصد مشترکین گاز استان مصرف متعارف دارند، گفت: 18 هزار مشترک داریم که سه سال است پول گاز نداده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ضریب نفوذ گاز در استان، گفت: در حال حاضر از 35 شهر استان 33 شهر گاز دارند و دو شهر دیگر شامل سومار و ازگله فاقد گاز هستند که سومار به جهت خالی از سکنه بودن مشمول گازرسانی نیست، اما گازرسانی به ازگله در دست اقدام بوده و در تلاشیم پیش از فصل سرمای امسال این طرح به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: تا سال گذشته 32 شهر استان گاز دار بود و شهر ریجاب را نیز در سال گذشته گازدار کردیم که این گازرسانی تحقق مطالبه چند ساله مردم منطقه بود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری استان را 99.

91 درصد اعلام کرد که با گازرسانی به ازگله به 100 درصد خواهد رسید.

امسال 244 روستای کرمانشاه گازدار می شود/ 8 شهر سبز داریم حسینی از وجود 2562 روستا در سطح استان نیز یاد کرد که 184 روستای آن خالی از سکنه بوده و 2021 روستا نیز تاکنون گاز دار شده و یادآور شد: امسال نیز گازرسانی به 244 روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مشترکین گاز کرمانشاه مصرف متعارف دارند

80 درصد مشترکین گاز کرمانشاه مصرف متعارف دارند