مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-04سياسي

توصیه آیت الله مدرسی به خبرنگاران


پرهیز از عادت های غلط رسانه ای مثل ایجاد سوظن و ایجاد جامعه دو قطبی یا همان نان به نرخ روز خوردن که این یکی از عادات غلط است و فعالان رسانه باید از آن دور بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: 14 مردادماه سالگرد صدور فرمان مشروطیت یک حادثه استثنایی و تاریخی درس آموز است که همه باید پیوسته نسبت به آن نکته سنجی و عبرت آموزی داشته باشیم.

وی افزود: در مشروطیت با وجود اینکه یک نهضت اسلامی بود انحراف پیش آمد و با وجود جلوداری علما، باز هم عواملی باعث شدند این جریان به نتیجه نرسد و به استبداد کبیر و روی کار آمدن رضاخان تبدیل شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که این جریان نکات قابل توجهی از جمله دشمن شناسی و ردپای نفوذی ها، اتحاد و یکپارچگی، لزوم اعتماد به علمای راستین دین و شعائر دینی دارد عنوان کرد: از این رو باید مطالعه تطبیقی میان مشروطه و انقلاب اسلامی شکل بگیرد که مبادا مقوله ای از جنس انحراف مشروطه در انقلاب اسلامی نیز رخ بدهد.

مدرسی با اشاره به 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: با گرامیداشت و تبریک این روز از تلاش های موثر خبرنگاران و فعالان رسانه در عرصه های مختلف قدردانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله مدرسی به خبرنگاران

توصیه آیت الله مدرسی به خبرنگاران