مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-25سياسي

توهین و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم


ماه محرم شد و مردم ایران عزادار پسر فاطمه(س) شدند؛ و بازهم رسانه های تروریستی اینترنشنال، بی بی سی، منوتو و صدای آمریکا هرکدام با شبهه افکنی به ماه محرم حمله کرده و به عزاداران حسینی توهین کردند.

-   اگرچه این اظهارات دروغ آشکار است و در هیئات نه قرعه کشی 2 میلیونی وجود دارد و نه انگیزه رفتن مردم به این به مراسم عزاداری صرفا برای گرفتن یک پرس غذا است اما نذری دادن و نذری گرفتن از توصیه های پسندیده و موکّد اسلام است.

به طور مثال امام صادق(ع) درباره نذری می فرمایند: هرکس برای زیارت قبر امام حسین(ع) مخارجی را متحمل شود، خداوند به پاداش هر درهم آن، به اندازه 10 هزار شهر در بهشت به او هدیه می کند و نیازمندی هایش را برآورده می کرده و نگهبان اموالی از اوست که در شهرش باقی مانده، و چیزی از خدا نمی خواهد، مگر این که خدا مورد اجابت قرار می دهد.

[1] در منطق این شبکه، صف های طولانی برای دریافت یک پرس غذا در آمریکا و یا زد و خورد شهروندان آمریکا در صف های بلک فرایدی، بایکوت می شوند ولی مردم ایران با دروغ هایی مثل حضور در هیئات به خاطر قرعه کشی، باید تحقیر شوند!   صف طولانی خودروها در آمریکا برای بدست آوردن غذا  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم

توهین و دروغ ضد انقلاب درباره مراسم محرم+ فیلم