مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-24سياسي

تاکید معاون استاندار بر اتمام پروژه های اولویت دار اربعین در کردستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به ضرورت اتمام پروژه های عمرانی اولویت دار اربعین تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با تمام توان تلاش کنند تا پروژه های عمرانی اولویت دار قبل از ایام اربعین به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان امروز در جلسه کمیته زیرساخت های اربعین، به لزوم تسریع در اتمام پروژه های ثبت شده در سامانه منتاک اشاره کرد و گفت: سامانه منتاک مخصوص طرح های عمرانی اربعینی 6 استان مرزی شامل ایلام، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان است که در آن میزان پیشرفت طرح های برنامه ریزی شده به دقت رصد و پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی در این سامانه در قالب پروژه هایی با اولویت اول، دوم و سوم تعریف شده است، افزود: تعداد پروژه های عمرانی استان کردستان در این سامانه 159 پروژه است که از این تعداد 116 تعداد، پروژه با اولویت اول به ثبت رسیده است.

حبیبی در ادامه به ضرورت اتمام پروژه های با اولویت اول تا قبل از ایام اربعین در استان تاکید و اظهار کرد: پروژه های اولویت اول باید تا قبل از اربعین به اتمام برسد، در غیر این صورت عملکرد منفی برای استان لحاظ می شود بنابراین از دستگاه های اجرایی درخواست داریم با توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار بر اتمام پروژه های اولویت دار اربعین در کردستان

تاکید معاون استاندار بر اتمام پروژه های اولویت دار اربعین در کردستان