مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:452023-07-24سياسي

33 درصد اشتغال استان اردبیل در بخش کشاورزی است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اذعان بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان باید از نگاه های سیاسی به دور باشد، گفت: بخش کشاورزی 33 درصد اشتغال استان را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم دبیر دوم مرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیران جهاد کشاورزی استان که با حضور سید مجید موسوی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت در محل سالن همایش این سازمان برگزار شد، با اعلام اینکه برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی استان، انتصابات در اداره کل جهاد کشاورزی باید از نگاههای سیاسی به دور باشد، افزود: این سازمان باید تخصصی باشد و اقدامات توسعه محور را مبنی قرار دهد.

دبیر اظهار کرد: 33 درصد سهم اشتغال استان در حوزه کشاورزی برآورد شده و امیدواریم در سایه تلاش ها شاهد ایجاد بسترهای لازم برای افزایش این سهم باشیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران سهم یک درصدی جمعیت جهان و 7 درصدی منابع دنیا را دارد، وضعیت فعلی مردم کشور را بعد از 45 سال شایسته ندانست و ادامه داد: همواره در اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل بهبود شرایط کارکندان دولت را مدنظر داشته ام.

این مقام استانی در بخش دیگری از صحبتهای خود مدیرکلی نادر تقی زاده را درخواست مسئولان استان دانست و گفت: مجموعه استانداری راضی به رفتن وی نبوده اما بنابر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 درصد اشتغال استان اردبیل در بخش کشاورزی است

33 درصد اشتغال استان اردبیل در بخش کشاورزی است