مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:062023-07-23سياسي

اجرای طرح الگویی تربیت 4000 حافظ قرآن در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان این که قرآن، نقشه راه زندگی انسان هاست، اظهار کرد: قرآن باید در متن زندگی و برنامه ریزی های ما قرار داشته و نباید در جامعه مهجور واقع شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه فعالیت های مختلف قرآنی در استان، افزود: تمام مسائل مربوط به حوزه های قرآنی از حفظ و تلاوت تا تفسیر و مفاهیم و تربیت نخبگان قرآنی و حمایت از آنها باید در دستور کار دستگاه های مرتبط با این بخش قرار گیرد.

استاندار یزد با تاکید بر این که بخش مردم نهاد و مردمی در راس اجرای طرح های قرآنی استان قرار گیرند، گفت: نقش مدیریت استان باید حمایت، هدایت و توسعه فعالیت های قرآنی باشد و دستگاه های مربوطه نیز تمامی منابع خود را در اختیار فعالان این بخش قرار دهند.

فاطمی در ادامه با ابراز خرسندی از وجود طرح های شاخص در حوزه فعالیت های قرآنی در استان، خاطرنشان کرد: طرح تربیت 4000 حافظ قرآن کریم به نیت 4000 شهید استان، یک طرح الگویی محسوب می شود که تاکنون در هیچ کجای کشور سابقه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح الگویی تربیت 4000 حافظ قرآن در یزد

اجرای طرح الگویی تربیت 4000 حافظ قرآن در یزد