مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-10اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و برنامه های تبریز توسط شهردار


شهردار تبریز با بیان این که یکی از مشکلات ما، نبود تعریف روشن و دقیق از سرمایه گذاری است، گفت: سرمایه گذاری صرفا اختصاص بودجه از شهرداری برای اجرای پروژه های شهری نیست که در این راستا مقرر شده تا اشکال جدیدی از سرمایه گذاری در همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز معرفی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این که یکی از مشکلات ما، نبود تعریف روشن و دقیق از سرمایه گذاری است، گفت: سرمایه گذاری صرفا اختصاص بودجه از شهرداری برای اجرای پروژه های شهری نیست که در این راستا مقرر شده تا اشکال جدیدی از سرمایه گذاری در همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز معرفی شود.

یعقوب هوشیار پنجشنبه 19 خرداد در جمع خبرنگاران، با تاکید بر این که سلامت روحی و جسمی شهروندان، اولویت اصلی شهرداری است، اظهار کرد: حذف نمک پاشی چندین هزار تنی سال گذشته در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان انجام گرفته و از ابتدای سال تاکنون نیز حتی یک روز هوای ناسالم در تبریز نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی، گفت: طی 10 سال گذشته در مجموع 51 دستگاه اتوبوس برای تبریز خریداری شده بود و ما باید این نقص چندین ساله را پوشش می دادیم که این اقدام نیز نیازمند حوصله و همت جمعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و برنامه های تبریز توسط شهردار

تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و برنامه های تبریز توسط شهردار