مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-15اقتصادي

هدف گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات


تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.

وی از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو هم سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.

پورمجیب با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف 59 پروژه بهبود کیفی برای 59 قطعه بر اساس گزارش های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی پروژه های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به رویکردهای نظام مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو، از تعریف 34 پروژه بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش در سال 1402 خبر داد و گفت: کیفیت مسیری پیوسته و از تاکیدات اصلی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای جلب رضایت مشتری است و ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

هدف گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات