مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12سياسي

خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی لرستان باید به خوبی دیده شوند


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان در این شرایط سخت و پرچالش باید به خوبی دیده شوند.

- ایسنا/لرستان قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان در این شرایط سخت و پرچالش باید به خوبی دیده شوند.

دکتر مروت طاهری کلانی امروز 21 مرداد در دیدار با فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با گرامیداشت 17 مردادماه، روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران ایسنا و ایکنا در این عرصه سخت و پرچالشی که وجود دارد در ارائه موفقیت ها و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تبع آن سازمان ها و دانشگاه های سطح استان انجام داده موفق عمل کرده اند.

وی اضافه کرد: هرچه قدر خدمات دولت و نظام را بتوانیم در کشور و استان ها به شکل موثری بیان و اطلاع رسانی کنیم تاثیرگذاری زیادی در جامعه هدف خواهد داشت.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه انتظار می رود رسانه ها به شکل منسجم خدمات دولت و نظام را اطلاع رسانی کنند، گفت: در این راستا از زحمات خبرنگارن ایسنا و ایکنا در جهاد دانشگاهی لرستان تقدیر می کنم چراکه در اطلاع رسانی حوزه سلامت همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی لرستان باید به خوبی دیده شوند

خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی لرستان باید به خوبی دیده شوند