مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 04:302023-08-05پزشكي

فعالیت 11 «بانک شیر مادر» در ایران/ اثرات درمانی «آغوز» و نحوه اهدای شیر مادران


رییس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت با اشاره به اثرات درمانی «آغوز» و شیر مادر بر سلامت نوزادان، نحوه فعالیت بانک های شیر مادر در کشور را تشریح کرد.

- رییس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت با اشاره به اثرات درمانی آغوز و شیر مادر بر سلامت نوزادان، نحوه فعالیت بانک های شیر مادر در کشور را تشریح کرد.

دکتر عباس حبیب اللهی همزمان با هفته جهانی تغذیه با شیر مادر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دانش روز پزشکی ثابت کرده است که بهترین تغذیه برای نوزادان، شیر مادر است، گفت: این موضوع بخصوص برای نوزادانی که زودتر از موعد طبیعی به دنیا می آیند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

ترکیب شیر مادرانی که نوزادانی با موعد زمانی به دنیا آمدن درست دارند، با ترکیب شیر مادرانی که نوزادان آنها نارس به دنیا آمده اند متفاوت است؛ زیرا نیازهای نوزادان در هر سنی متفاوت است و این یکی از شگفتی های خلقت است؛ بنابراین به خصوص برای نوزادان نارس و یا بیمار، بهترین شیر همان شیر مادران خودشان است.

کدام نوزادان از شیر مادر محروم هستند؟ وی افزود: اما به دلایل زیادی ممکن است که شیرخواری از شیر مادر محروم باشد؛ به عنوان مثال مادری که بیماری صعب العلاج داشته باشد از شیردهی به نوزاد منع می شود و یا یک اتفاق شایع در بین مادرانی که زودتر از موعد فرزند خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 «بانک شیر مادر» در ایران/ اثرات درمانی «آغوز» و نحوه اهدای شیر مادران

فعالیت 11 «بانک شیر مادر» در ایران/ اثرات درمانی «آغوز» و نحوه اهدای شیر مادران