مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-16اقتصادي

افزایش سطح ایمنی و بهداشت کار نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی سیستان و بلوچستان


تفاهم نامه ارتقای ایمنی صنایع سیستان و بلوچستان به امضای خلیل احمد سلامی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تفاهم نامه ارتقای ایمنی صنایع سیستان و بلوچستان به امضای خلیل احمد سلامی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سلامی شامگاه سه شنبه 24 مرداد در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: سطح ایمنی و بهداشت کار در شهرک ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت شهرک های صنعتی در سراسر استان افزایش می یابد.

وی افزود: به منظور اجرای بهینه مواد 85 تا 106 قانون کار که به ایمنی و بهداشت کار کارگران، کارفرمایان و پیمانکاران شاغل در شهرک ها و نواحی صنعتی با هدف تجمیع ظرفیت های دولت در اجرای مفاد حفاظت فنی و بهداشت کار مندرج در فصل 4 قانون کار اشاره دارد، صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور در این تفاهم نامه همکاری دنبال می شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ارتقای سطح ایمنی صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به منظور کاهش حوادث و تقویت توان مقابله با شرایط اضطراری به منظور کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح ایمنی و بهداشت کار نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی سیستان و بلوچستان

افزایش سطح ایمنی و بهداشت کار نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی سیستان و بلوچستان