مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-05سياسي

ساماندهی 24 منطقه از استان سمنان در طرح بوستان سلامت 1402


مسؤول معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان سمنان گفت: 24 منطقه از شهرستان های این استان برای اجرای طرح بوستان سلامت 1402 ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد حسین پور، مسؤول معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح بوستان سلامت از جمله طرح های فرهنگی و هنری سپاه است که با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت در بوستان ها و تفرجگاه های پرجمعیت استان اجرایی می شود، اظهار کرد: در این طرح 24 منطقه در دستور کار قرار دارد که از این تعداد 16 پارک و هشت منطقه گردشگری ساماندهی شده است.

وی افزود: این طرح از ابتدای مردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد که دستگاه های اجرایی مرتبط با امور فرهنگی در این طرح با مجموعه سپاه و بسیج همکاری و تعامل دارند.

مسؤول معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان سمنان ادامه داد: فراجا، شهرداری ها، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر ارگان های مرتبط در این راستا تعامل ویژه ای داشتند.

حسین پور تصریح کرد: این طرح از سال 93 در کشور در ایام تابستان آغاز شد و هر سال ادامه داشت و در ایام کرونا و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی این طرح در چند سال اخیر متوقف شد که با پایان این بیماری منحوس اجرای این طرح در تابستان سال جاری در سراسر کشور مجدد آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 24 منطقه از استان سمنان در طرح بوستان سلامت 1402

ساماندهی 24 منطقه از استان سمنان در طرح بوستان سلامت 1402