مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-14سياسي

رویکرد دادگستری زنجان بر اساس تبادل افکار وآرا خواهد بود


رویکرد دادگستری استان بر اساس نظریه مشورتی، تبادل افکار وآرا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی با قضات دادگاه های تجدید نظر و کیفری یک استان با تقدیر از تلاش ها و اقدامات ارزشمند دادگاه های تجدید نظر در اجرای سیاست ها و برنامه های دستگاه قضا، گفت: سیاست کاری دادگستری استان بر اساس رویکرد مشورتی، تبادل افکار و آرا و تصمیمات بر اساس عدالت خواهد بود.

وی افزود: قضات دادگاه های تجدید نظر به لحاظ تجارب ارزنده، دانش بالای حقوق و قضایی و جایگاهی که دارند در ارائه کمک مشورتی و تبادل افکار و انتقال تجارب به قضات جوان و کم تجربه در دادسراها و محاکم نقش موثرتری دارند که از این ظرفیت باید به نحو مطلوب استفاده کرد.

رییس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی در سایه عملکرد و اقدامات مؤثر کارکنان است افزود: خوشبختانه قضات و کارکنان دادگستری استان از همکاران باسواد، سالم و پاکدست هستند، بنابر این با این ویژگی ها ارائه خدمات قضایی به مردم با تلاش و همت مضاعف و روحیه جهادی و با رفتار محترمانه و روابط صحیح ارزشمند خواهد بود.

فرجی برگزاری نشست های قضایی به صورت منظم مستمر در تمامی حوزه های قضایی استان در جهت تبادل نظر در مباحث علمی، قضایی و نقد آرا در در رفع ابهامات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دادگستری زنجان بر اساس تبادل افکار وآرا خواهد بود

رویکرد دادگستری زنجان بر اساس تبادل افکار وآرا خواهد بود