مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-02سياسي

دوره آموزش عالی تیم ملی قاریان جوان از امروز آغاز می شود


دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین المللی جوان سطح (ب) در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور برگزار می شود.

- دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین المللی جوان سطح (ب) در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره آموزش عالی قاریان ممتاز و بین المللی جوان سطح ب (گروه ملی قاریان جمهوری اسلامی ایران) در راستای ارتقای سطح مهارت و دانش نظری تعدادی از قاریان مستعد و ممتاز کشور از سوی شورای عالی قرآن برگزار می شود.

این دوره از امروز و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از 11 تا 13 مردادماه با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز به کار خواهد کرد.

اجرای تلاوت، نقد و تحلیل و کارشناسی تلاوت ها، طرح مسائل تخصصی عملی در حوزه های فنی، آشنایی با مباحث اخلاق حرفه ای و اخلاق اسلامی و … ازجمله برنامه هایی است که در دستور کار این دوره خواهد بود.

جهش در عرصه تلاوت حرفه ای قرآن در جمهوری اسلامی ایران، کادرسازی و ایجاد عقبه مطمئن از قاریان ممتاز و دارای سبک های اصیل و بدیع، جریان سازی قرآنی در سطح بین الملل و تثبیت جایگاه ایران به عنوان پیشتاز عرصه قرائت در جهان اسلام از جمله اهدافی است که در این دوره عالی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش عالی تیم ملی قاریان جوان از امروز آغاز می شود

دوره آموزش عالی تیم ملی قاریان جوان از امروز آغاز می شود