مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-23سياسي

برپایی نمایشگاه هنری با هدف افشای پشت پرده بی حرمتی به قرآن


سیدمسعود شجاعی طباطبایی از برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان در واکنش به توهین به قرآن کریم در سوئد در قالب نمایشگاه حضوری و مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند طراح و کاریکاتوریست درباره واقعه آتش زدن قرآن کریم در سوئد گفت: ما شاهد اتفاق تلخی از سوی دولت سوئد بودیم که با عنوان آزادی بیان به کتاب آسمانی بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان، توهین کرد.

برای شرایط ایجاد شده عنوان و نامی جز نفرت پراکنی نمی توان گذاشت و این اتفاق برای اولین بار نیست که رخ داده چراکه پیش از این هم این بی حرمتی تکرار شده بود و کشور دانمارک اولین کشوری بود که به پیامبر اسلام (ص) توهین کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با آتش زدن قرآن نوعی فضای دوقطبی بین مسلمانان و کشورهای مسیحی به وجود آوردند اظهار کرد: وقتی چنین جسارتی به قرآن کریم روا داشته می شود طبیعی است که مسلمانان دنیا به تبع آن خشمگین می شوند و برای برخورد با این اتفاق اقدام می کنند و دو پرچم دانمارک و سوئد که نشانی از فریب دارند به آتش کشیده می شود.

تولید هنری با هدف افشای پشت صحنه این کاریکاتوریست با تاکید بر اینکه از زمان شروع شکل گیری رژیم صهیونیستی تاکنون، این شرایط بدترین موقعیت رژیم جعلی بوده است گفت: ما در حوزه هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه هنری با هدف افشای پشت پرده بی حرمتی به قرآن

برپایی نمایشگاه هنری با هدف افشای پشت پرده بی حرمتی به قرآن