مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-13سياسي

تراز خبرنگاران استان ایلام در مقیاس ملی بسیار بالا است


تراز خبرنگاران استان ایلام در مقیاس ملی بسیار بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه روز یکشنبه در آیین نکوداشت روز خبرنگار، گفت: قلم خبرنگاران می تواند نجات بخش باشد و در توسعه و تعالی همه بخش های کشور موثر واقع شود.

استاندار ایلام با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: شهید صارمی بعنوان یک خبرنگار متعهد و اخلاق مدار الگویی برای همه خبرنگاران است.

وی با یاد و خاطره شهدای خبرنگار استان ایلام، گفت: جای این خبرنگاران در این جمع خالی است و به یقین این فضا یک فضای معنوی است.

استاندار ایلام رسالت خبرنگاران را بسیار حساس ذکر کرد و گفت: اصحاب قلم براساس عشق و علاقه این حرفه را انتخاب کردند و با همه توان خود در جهت ارتقا استان در حوزه های مختلف می کوشند.

وی با تمجید از تلاش و اهتمام خبرنگاران در رساندن پیام مردم به مسئولان و انعکاس مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوای و صدای مردم هستند که مشکلات مردم را به اطلاع کارگزاران نظام می رسانند.

استاندار ایلام به نقش آفرینی خبرنگاران در بزنگاه های مختلف استان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه در برهه های مختلف نقش آفرین بودند که از مصادیق آن حمایت از انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب به استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز خبرنگاران استان ایلام در مقیاس ملی بسیار بالا است

تراز خبرنگاران استان ایلام در مقیاس ملی بسیار بالا است