مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-09حوادث

معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه


شکنجه هولناک پسر 6 ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه هجدهم مرداد ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  شکنجه هولناک پسر 6 ساله از سوی ناپدری کودک 6 ساله که از سوی ناپدری اش دچار چندین شکستگی و گاز گرفتگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید مرگ زن سالخورده در استخر زن سالخورده به علت لغزیدن پایش داخل استخر افتاد و غرق شد.

بیشتر بخوانید پایان اخاذی های مأمور قلابی با کلت کمری مأمور قلابی که با سلاح و باتوم و ارائه کارت شناسایی نظامی از مردم اخاذی می کرد با تلاش پلیس شهریار دستگیر شد.

بیشتر بخوانید معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه جسد مرد جوانی که زیر خاک های یک چهاردیواری مخروبه در نزدیکی روستای پرکندآباد مشهد دفن شده بود، در حالی معمای جنایی را مقابل قاضی ویژه قتل عمد گشود که دست وی توسط حیوانات وحشی خورده شده بود.

بیشتر بخوانید مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو پسر جوان که همراه برادر و پسر دایی اش به اتهام قتل پای میز محاکمه رفته بودند در دفاعیات خود مدعی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه

معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه