مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-07اقتصادي

2 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی سالانه در حوزه دارو


دانش بنیان ها موجب 2 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی در گفتگوی زنده خبری ضمن اشاره به اینکه مهمترین رویکرد و ماموریت جدی بنیادهای علم در دنیا، مردمی سازی و ترویج مردمی علم است، گفت: علت این است که با ترویج اخبار و اطلاعات در زندگی مردم، مطالبه ملی ایجاد شده و اعتماد به نفس ملی بالا می رود و به دلیل آگاه شدن اقشار مختلف مردم از حوزه علم و فناوری، ساز و کارهای اقتصادی و بهره وری شکل می گیرد.

در سال های گذشته توجه به حوزه علم و فناوری و دانش بنیان ها به صورت کاملا غیرمتمرکز و گسترده در تمام نقاط کشور، یک فضای امیدآفرینی را در مردم ایجاد کرده است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حوزه علم و فناوری در کشور پرشتاب پیش می رود، افزود: تکرر و تاکید برحوزه علم و فناوری آنقدر که در کلام رهبری وجود دارد، در کلام سایر مسئولان نیست.

رهبری در تمام دوران خود، توجه ویژه ای به حوزه فناوری داشتند و امروز این توجه، ثمره داده است و هر روز دستاوردهای علمی جدیدی را شاهد هستیم.

گاهی این دستاوردها آنقدر زیاد هستند که به انتشار یک خبر بسنده می کنیم و اینها علامت عادی شدن پیشرفت و توسعه در کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی سالانه در حوزه دارو

2 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی سالانه در حوزه دارو