مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-08حوادث

کشف مواد مخدر از پژو 206 در بزرگراه بابایی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرزگاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت 01:30 بامداد امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق قبل از حکیمیه، - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف حدود 400 گرم مواد مخدر توسط تیم گشت نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه بابایی از پژو 206 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرزگاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت 01:30 بامداد امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق قبل از حکیمیه، تیم گشتی نا محسوس پژو 206 را به علت سرعت و سبقت متوقف، می کند.

وی افزود: پس از بررسی بیشتر (مقداری مواد مخدر حدوداً 395 گرم) از داخل خودرو کشف، که طی صورتجلسه تحویل کلانتری مربوطه می شود.

سرهنگ شریفی گفت: اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بیش از پیش و بویژه در این ایام علاوه بر انجام مأموریت های مرتبط و جدا از مأموریت های تخصصی روزانه اش و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش های پی در پی دیده است ضمن انجام مأموریت های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می توانند این گونه موارد را به مرکز فوریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر از پژو 206 در بزرگراه بابایی تهران

کشف مواد مخدر از پژو 206 در بزرگراه بابایی تهران