مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-29اقتصادي

آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج


عملیات اجرایی پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج آغاز و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ظرف 40 روز آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی از آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به طول 600 متر و عرض 36 متر و عرض سواره رو دو لاین رفت و برگشت هرکدام به عرض 10و نیم متر است.

وی افزود: حجم عملیات خاکبرداری کلی مسیر 25 هزار مترمکعب و حجم عملیات خاکبرداری قطعه باغ رفع معارض شده 5 هزار مترمکعب و حجم دیوارچینی در این پروژه یک هزار متر مکعب است.

رشیدی خاطرنشان کرد: حجم عملیات اتصال رمپ های خروجی 2 هزار و 500 مترمکعب و طول جدول گذاری آن 600 متر طول دوطرفه و 400 متر طول یک طرفه است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می شود و در این راستا برنامه های کوتاه و بلندمدتی تعریف شده است.

رشیدی افزود: تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر بە کار می گیریم و در همین راستا در کنار انجام کارهای کوتاه مدت اجرای چند طرح کلان از جمله تقاطع های غیرهمسطح و توسعه و احداث معابر شهری با هدف رفع مشکلات ترافیکی کلید خورده و در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج

آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام آباد سنندج