مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-03اقتصادي

9 بنای تاریخی در اردبیل با مشارکت بخش خصوصی مرمت می شود


مدیرعامل صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی وزارت میراث فرهنگی از واگذاری 9 بنا و مرکز تاریخی استان اردبیل به سرمایه گذاران برای مرمت و احیا و بهره برداری خبر داد.

- شهاب طلایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بناهای تاریخی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در بازدیدی که امروز از بناهای تاریخی استان اردبیل داشتیم، مقرر شد تا 9 بنای تاریخی استان برای احیا و مرمت  به بخش خصوصی واگذار شود و صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی نیز با توجه به ظرفیت هایی که دارد تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه انتخاب استان اردبیل به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو در سال 2023 و قرارگیری در این رویداد مهم برای استان، بنابر این شد تا عملیات احیای اماکن تاریخی در استان با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

  مدیرعامل صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: در راستای جلب مشارکت خصوصی و حفظ و احیای این بناها، حق بهره برداری به مردم ارایه می شود و امیدواریم که با سرمایه گذاری مردم و حمایت دستگاه اجرایی استان به خصوص میراث فرهنگی استان اردبیل برای توسعه زیرساخت های گردشگری و احیای بافت تاریخی اردبیل گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بنای تاریخی در اردبیل با مشارکت بخش خصوصی مرمت می شود

9 بنای تاریخی در اردبیل با مشارکت بخش خصوصی مرمت می شود