مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-15اجتماعي

23 گیت جدید در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه نصب شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) عملیات نصب 23 گیت 4 کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی(ع)، عملیات نصب 23 گیت 4 کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر در پایانه مرزی خسروی، 58 گیت آماده خدمات رسانی به زوار اربعین هستند و با توجه به پیش بینی های انجام شده 16 گیت نیز برای پشتیبانی و مواقع اضطراری در نظر گرفته شده که در صورت افزایش جمعیت این گیت ها نیز برای خدمات رسانی به زوار فعال می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تأکید کرد: یکی از مهمترین مشکلات در تردد زائران در پایانه مرزی خسروی در اربعین سال گذشته، تعداد کم و عدم کارایی گیت های عراقی بود که امسال با پیگیری استانداری کرمانشاه و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، 23 گیت 4 کاربره با چینش جدید و انجام عملیات زیرسازی و ساخت فونداسیون درحال نصب است و پیش بینی می شود امسال با اضافه شدن گیت های ایست بازرسی و گذرنامه در ورودی خاک عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 گیت جدید در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه نصب شد

23 گیت جدید در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه نصب شد