مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30بين الملل

سفر وزیر امورخارجه کویت به عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، وی اعلام کرد که سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در جریان این سفر با سران قوای سه گانه عراق یعنی نخست وزیر، - احمد الصحّاف سخنگوی وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد که وزیر امورخارجه کویت روز یکشنبه برای رایزنی و روابط دوجانبه با مقامات عراقی به بغداد می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، وی اعلام کرد که سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در جریان این سفر با سران قوای سه گانه عراق یعنی نخست وزیر، رییس جمهوری و رییس مجلس و نیز فؤاد حسین همتای عراقی اش دیدار و گفتگو خواهد کرد.

پیشتر وزیر امورخارجه عراق و سفیر کویت در بغداد درباره سفر الصباح و برگزاری دور سوم کنفرانس بغداد برای همکاری و شراکت رایزنی کردند.

حسین و سفیر کویت همچنین مقدمات سومین کنفرانس بغداد برای همکاری و شراکت با حضور کشور های همجوار و منطقه را که قرار است سال جاری در بغداد برگزار شود، بررسی کردند.

اهمیت تداوم برگزاری نشست ها و دیدار های مشترک بین دو طرف در راستای کمک به تحقق ثبات و تقویت امنیت منطقه از دیگر محور های گفت وگوی دو طرف بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر امورخارجه کویت به عراق

سفر وزیر امورخارجه کویت به عراق