مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-24اقتصادي

خوزستان با عرضه کم مرغ مواجه است


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به ناقص بودن زنجیره عرضه مرغ در استان گفت: همیشه با کمبود این محصول پرمصرف و نیاز داشتن به واردات آن از استان های دیگر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راضی جلالی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به ناقص بودن زنجیره عرضه مرغ در خوزستان از سال های قبل تاکنون اظهار کرد: همیشه با کمبود این محصول پرمصرف و نیاز داشتن به واردات آن از استان های دیگر هستیم.

وی، یکی از دلایل کمبود مرغ و نیازمند شدن به دیگر استان ها را تولید کمتر از 50 درصد نیاز خوزستان عنوان کرد و افزود: همچنین به دلایل شرایط اقلیمی و گرمای هوا، 2 - 3 دوره جوجه ریزی در استان امکانپذیر نیست.

راضی جلالی ادامه داد: سوءاستفاده دلالان از این زنجیره معیوب در زمینه جوجه یک روزه، توزیع مرغ، ارائه فاکتورهای معیوب و غیر رسمی و توزیع مرغ های کشتار شده در سطح بازار از دیگر دلایل افزایش قیمت این محصول پرمصرف و دیگر مسائل مربوط به آن است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز سبب شده مصرف کنندگان برای جبران تأمین پروتیین سفره خانوار به افزایش مصرف مرغ رو بیاورند، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان مقرر شده گوشت منجمد وارد بازار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان با عرضه کم مرغ مواجه است

خوزستان با عرضه کم مرغ مواجه است