مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-19اجتماعي

حضور امدادگران هلال احمر کرمانشاه در مرز منذریه عراق


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از حضور امدادگران هلال احمر کرمانشاه در مرز منذریه عراق برای امدادرسانی به زوار اربعین خبر داد.

- محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز مراسم اربعین و میزبانی استان کرمانشاه از زوار اربعین در مرز خسروی و محورهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی افزود: 15 شعبه شهرستانی به همراه 30 پایگاه ثابت و سیار در آماده باش قرار دارند و در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن در محل حادثه برای امدادرسانی حضور خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: 250 نیروی امدادی با 100 دستگاه خودرو امدادی سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به زوار در مرز خسروی است.

محمدی بیان کرد: همچنین تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر و تیم امداد هوایی نیز در آماده باش برای ایام اربعین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیز در مراسم پیاده روی اربعین حضور دارند، گفت: تیم های عملیاتی بانوان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تحت عنوان تیم های توانا آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امدادرسانی این جمعیت در مرز منذریه نیز انجام می شود، خاطر نشان کرد: پنج دستگاه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور امدادگران هلال احمر کرمانشاه در مرز منذریه عراق

حضور امدادگران هلال احمر کرمانشاه در مرز منذریه عراق