مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-23اجتماعي

اجرای طرح تامین اضطراری آب شرب در 3 شهر خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طرح تامین اضطراری آب شرب با تقویت آبرسانی به 3 شهر استان خراسان شمالی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: طرح تامین اضطراری آب شرب با تقویت آبرسانی به 3 شهر استان خراسان شمالی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه 3 طرح اضطراری آبرسانی در سطح شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین در حال اجراست، گفت: در طرح آبرسانی به شهر بجنورد، حفر و تجهیز 11 حلقه چاه که 7 حلقه در منطقه پلنگ دره و مابقی در منطقه کلاته نقی و حومه شهر بجنورد در حال اجرا می باشد و با بهره برداری از آنها بیش از 400 لیتر بر ثانیه به مجموع توان تولید آب های زیرزمینی از چاه های آهکی باکیفیت اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: طرح آبرسانی از چاه های مناطق شیرکوه، گره زو و پیرشهید به شهر شیروان با اجرای 8 حلقه چاه و احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی برای جایگزینی با آب سد که در خشکسالی های اخیر نتوانست آب شرب را تامین کند، در روزهای انتهایی خود است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

نعیمی ادامه داد: در شهر اسفراین نیز حفر و تجهیز 8 حلقه چاه در منطقه کبوترخانه در دستور کار قرار گفت و حفاری چاه های شماره 5 و 6 در حال اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تامین اضطراری آب شرب در 3 شهر خراسان شمالی

اجرای طرح تامین اضطراری آب شرب در 3 شهر خراسان شمالی