مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-16دانش

فردا 4 آزمون علوم پزشکی برگزار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهار آزمون با عناوین «آزمون ملی دندانپزشکی»، «آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور»، - بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، چهار آزمون علوم پزشکی فردا پنج شنبه، 26 مرداد ماه برگزار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهار آزمون با عناوین آزمون ملی دندانپزشکی ، آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور ، آزمون ارزیابی علمی دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل و آزمون صلاحیت بالینی پزشکی در روز پنج شنبه، 26 مرداد برگزار می شوند.

آزمون ارزشیابی و ارتقاء دانش آموختگان داروسازی خارج کشور از جمله آزمون های برگزار شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در سال های اخیر است.

این آزمون به تعداد 2 بار در سال 1402 در 26 مرداد ماه و 14 دی ماه 1402 برگزار می شود.

دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج از کشور که متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل هستند و از اول ژانویه 2019 به بعد شروع به تحصیل کرده اند؛ براساس مفاد آیین نامه انتقال، مشمول مقررات انتقال به داخل خارج شده اند و می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت احراز شرایط مندرج در آیین نامه، به شورای انتقال معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا 4 آزمون علوم پزشکی برگزار می شوند

فردا 4 آزمون علوم پزشکی برگزار می شوند