مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-16سياسي

کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره معرفتی ـ تشکیلاتی «اسلام ناب» با شعار «قیام جوانان برای تحول ایران» به همت بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانشجویی کشور با هدف تربیت معرفتی ـ تشکیلاتی جنبش دانشجویی بر مبنای گفتمان امامین .

- سخنگوی وزارت امور خارجه در دوره اسلام ناب گفت: اعمال فشار بر جمهوری اسلامی، قرار دادن ملت در برابر دولت و کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره، هدفی بود که از اغتشاشات پارسال دنبال می کردند.

که البته خیلی زود فهمیدند اشتباه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره معرفتی ـ تشکیلاتی اسلام ناب با شعار قیام جوانان برای تحول ایران به همت بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانشجویی کشور با هدف تربیت معرفتی ـ تشکیلاتی جنبش دانشجویی بر مبنای گفتمان امامین انقلاب از سه شنبه 10 مرداد با حضور بیش از 600 دانشجوی پسر از سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی آغاز شد و به مدت 14 روز ادامه دارد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در دوره اسلام ناب بسیج دانشجویی حاضر شد و ضمن سخنرانی به سوالات دانشجویان حاضر در این دوره پاسخ داد.

کنعانی گفت: اعمال فشار بر جمهوری اسلامی، قرار دادن ملت در برابر دولت و کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره، هدفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم

کنعانی: در اغتشاشات پاییز گذشته خاک یأس را بر روی نظام سلطه پاشاندیم