مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-03پزشكي

شاخص مصرف شیر مصنوعی در منطقه کاشان روند کاهشی دارد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ارائه آموزش های صحیح به مادران در طول دوران بارداری و شیردهی و ارجاع موارد خاص به مرکز مشاوره شیردهی، - ایسنا/اصفهان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ارائه آموزش های صحیح به مادران در طول دوران بارداری و شیردهی و ارجاع موارد خاص به مرکز مشاوره شیردهی، زمینه حمایت و تشویق مناسب برای شیردهی مادران را فراهم کرده است.

مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شاخص مصرف شیر مصنوعی در منطقه کاشان روند کاهشی داشته، به طوری که در سال گذشته به رقم 11 درصد رسید که فعالیت یک مرکز مشاوره شیردهی نقش مؤثری در کاهش شاخص شیر مصنوعی داشته است.

وی افزود: تعداد کل مشاوره های شیردهی انجام شده در مرکز مشاوره شیردهی و بیمارستان های دوستدار کودک از ابتدای سال جاری تاکنون 824 مورد بوده که نتیجه آن 658 مورد تغذیه با شیر مادر بوده است و 154 مورد نیز به کمیسیون شیر مصنوعی فرستاده شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان، 38 هزار کودک کمتر از پنج سال را تحت نظارت خدمات بهداشتی خود دارد که 14 هزار و 352 نفر از این تعداد کمتر از دو سال هستند.

وی تأکید کرد: سازمان ها و اداره ها طبق ماده 22 قانون جوانی جمعیت، موظف هستند که زیرساخت های لازم برای حمایت از مادران شیرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص مصرف شیر مصنوعی در منطقه کاشان روند کاهشی دارد

شاخص مصرف شیر مصنوعی در منطقه کاشان روند کاهشی دارد