مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-12اجتماعي

مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور در اردبیل پایان یافت


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از همراهی دانش آموزان، مربیان، داوران و ناظران این دوره از مسابقات گفت: اردبیل میزبانی شایسته ای را در این دوره از مسابقات نشان داد.

- ایسنا/اردبیل معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از همراهی دانش آموزان، مربیان، داوران و ناظران این دوره از مسابقات گفت: اردبیل میزبانی شایسته ای را در این دوره از مسابقات نشان داد.

اکبر دهقانی نیا 21 مرداد در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهارکرد: از چهار روز پیش مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در اردبیل با پذیرش دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم ها آغاز شد تا در مجموع در رشته والیبال 24 تیم و فوتسال نیز 25 تیم باهم رقابت کنند.

وی گفت: در رشته والیبال مسابقات تا آخر وقت امروز با مشخص شدن تیم های قهرمان معرفی خواهند شد اما در رشته فوتسال تیم گلستان با غلبه بر اردبیل توانست در جایگاه نخست قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تیم های اردبیل و گلستان فینال مسابقات فوتسال دانش آموزان سراسر کشور را برگزار کردند که در ضربات پنالتی تیم گلستان حریف خود را شکست داد تا مقام قهرمانی را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور در اردبیل پایان یافت

مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور در اردبیل پایان یافت