مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-13ورزشي

4 ورزشکار نابینا و کم بینای اردبیلی راهی انگلستان می شوند


اردبیل_ رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: چهار نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینای اردبیلی به مسابقات جهانی بیرمنگام انگلستان اعزام می شوند.

- بهزاد سالمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ورزشکاران اردبیلی در چهار رشته گلبال، فوتبال، جودو و پاورلیفتینگ در این اعزام با رقبای مطرح جهانی مبارزه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از استان قهرمان پرور اردبیل در سه رشته از میان رشته های اعزامی ورزشکاران و قهرمانان ملی و جهانی این هیئت در ترکیب کاروان اعزامی حضور خواهند داشت.

رییس هیأت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل افزود: مهدی طالعی فوتبالیست اردبیلی عضو تیم ملی فوتبال نابینایان که در حال حاضر به علت اشتغال به تحصیل و سکونت در آذربایجان شرقی به فعالیت خود ادامه می دهد نیز در ترکیب کاروان اعزامی می باشد.

سالمی تصریح کرد: ملی پوشان گلبالیست اردبیلی محمد پرنیا و مصطفی شهبازی در ترکیب تیم ملی گلبال کشور تیم اعزامی را همراهی می کنند و امیدواریم همچون گذشته با افتخارآفرینی در میادین جهانی بدرخشند.

سالمی افزود: همچنین قهرمان و پهلوان نامدار رشته پاورلیفتینگ احد جواهری با کوله باری از تجربه و افتخار از استان اردبیل به این مسابقات اعزام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ورزشکار نابینا و کم بینای اردبیلی راهی انگلستان می شوند

4 ورزشکار نابینا و کم بینای اردبیلی راهی انگلستان می شوند