مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-14سياسي

خدمات رسانی شهرداری های 5 شهر در مهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ایام اربعین شهرداری های تهران ، کرج ، ساری ، مرکزی و قزوین کار خدمات رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران را انجام خواهند داد.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ایام اربعین شهرداری های تهران ، کرج ، ساری ، مرکزی و قزوین کار خدمات رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران را انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید هژبری امروز دوشنبه 23 مرداد با مشاور، مدیربازرسی ، مدیر مدیریت بحران غرب تهران ، مدیرحراست و مدیران شهرداری منطقه 5 با محوریت اربعین دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار بر نقش موثر نیروهای شهرداریهای معین مستقر در مرز مهران در رفت و روب و نظافت پایانه مرزی مهران به ویژه از پل زائر تا پایانه برکت و پایانه شهید قاسم سلیمانی همزمان با برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.

هژبری با اشاره به حضور هرساله شهرداری منطقه 5 تهران و دیگر شهرداری های استانهای معین در شهر مهران همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: خدمات شهرداریهای منطقه 5 و 11 استان تهران در ایام اربعین سال گذشته به زائران حسینی چشمگیر بود و انتظار هست که در اربعین امسال نیز با برنامه ریزی و تعامل با مسئولین منطقه همچون گذشته خدمات رسانی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شهرداری های 5 شهر در مهران

خدمات رسانی شهرداری های 5 شهر در مهران