مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-05سياسي

پیشنهاد مسیح مهاجری به رییسی


توصیه ما اینست که آقای رییس جمهور گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رییس جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در تمام 44 سال گذشته، هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی از هماهنگی و یکدستی کامل و صد درصد برخوردار نبود.

در حال حاضر، قوه مجریه، قوه مقننه، قوه قضاییه، نیروهای مسلح، نهادهای انقلابی، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شوراهای شهر، شهرداری ها، رسانه ملی، شرکت ها و بنگاه های مالی و اقتصادی همگی یکدست و یک جهت هستند و مهم تر اینکه دولت و این مجموعه همگی مورد حمایت کامل رهبری نظام نیز قرار دارند.

در چنین موقعیتی، مدت زمان یکساله هم برای تسلط بر تمام امور و حل کلیه مشکلات کافی است.

بنابراین، با گذشت دو سال، هیچ عذری برای وجود مشکلات قابل قبول نیست.

اینکه هر دولتی ضعف ها را به گردن دولت قبل می اندازد و تلاش می کند خود را قوی و دلسوز جلوه دهد، برای مردم اصلاً جاذبه ندارد.

چه زیبا خواهد بود دولتمردان نظام اسلامی اگر عملکرد قابل تحسینی ندارند، لااقل این برجستگی اخلاقی را داشته باشند که قدردان خدمات دولت های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مسیح مهاجری به رییسی

پیشنهاد مسیح مهاجری به رییسی