مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-26سياسي

پویش«لبیک یا قرآن»در شب عاشورا مشت محکمی بر دهان دشمنان قرآن است


رییس سازمان دارالقرآن با اشاره به پویش «لبیک یا قرآن» و تلاوت سوره مسد در شب عاشورا گفت: محتوای این سوره مشت محکمی بر دهان دشمنانی است که گمان می کنند می توانند نور خدا را خاموش کنند.

- رییس سازمان دارالقرآن با اشاره به پویش لبیک یا قرآن و تلاوت سوره مسد در شب عاشورا گفت: محتوای این سوره مشت محکمی بر دهان دشمنانی است که گمان می کنند می توانند نور خدا را خاموش کنند.

حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به هتک حرمت هایی که با حمایت دولت سوئد به ساحت قرآن روا داشته شده و قرآن سوزی های مکرر به خبرنگار مهر گفت: در هفته های اخیر با توجه به توهین های متعدد به ساحت مقدس قرآن و به تاسی از قرآن کریم که در برابر خط توهین، کوبنده و محکم برخورد می کند، ما نیز باید در مقابل این هتاکی ها واکنش نشان دهیم.

وی ادامه داد: خداوند متعال در سوره مبارکه تبت در مقابل فردی که توهین به رسول و وحی می کند با تمام قوت به میدان میاید و خداوند او را نفرین می کند تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ، مَا أَغْنَی عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ و همراهان او را با او شریک می کند.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: این خط قرآنی را حضرت امام در سال 67 در برخورد با سلمان رشدی ملعون که کتاب آیات رشدی را نوشت و حکم اعدامش را صادر کردند، ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش«لبیک یا قرآن»در شب عاشورا مشت محکمی بر دهان دشمنان قرآن است

پویش«لبیک یا قرآن»در شب عاشورا مشت محکمی بر دهان دشمنان قرآن است