مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-14اجتماعي

ارادت خارگی ها به سالار شهیدان/ اهالی جزیره در کربلا موکب می زنند


اهالی جزیره خارگ عشق و ارادت بالایی به اهل بیت به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام دارند و با برپایی موکب در کربلا میزبان زائران خواهند بود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - حامد عربزاده؛ عشق و ارادت به اهل بیت علیه السلام در ایران اسلامی موج می زند و مردم در نقاط مختلف این کشور در عشق ورزی به اهل بیت به ویژه سرور و سالار شهیدان از یکدیگر سبقت می گیرند.

مردم به اشکال مختلف عشق و ارادت خود به اهل بیت به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را نشان می دهند که می توان به برپایی مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر اشاره کرد.

هرچند تاسوعا و عاشورا اوج عزاداری برای امام حسین و یاران باوفایش در نقاط مختلف است ولی پیاده روی اربعین جلوه دیگری دارد و هر یک از عاشقان خود را به طریقی به کربلا می رسانند.

طی سال های اخیر شاهد روند افزایشی حضور مردم نقاط مختلف در مراسم پیاده روی اربعین هستیم و تلاش می شود که زمینه برای حضور زائران در این برنامه فراهم شود.

موکب هایی از سوی مردم نقاط مختلف چه در داخل کشور و چه در کشور عراق برپا می شود تا زائران اربعین حسینی با کمترین دغدغه به پیاده روی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت خارگی ها به سالار شهیدان/ اهالی جزیره در کربلا موکب می زنند

ارادت خارگی ها به سالار شهیدان/ اهالی جزیره در کربلا موکب می زنند