مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-08سياسي

نهادهای مسئول اقدامات قاطع با اخلالگران امنیت اخلاقی داشته باشند


از دستگاه های مسئول انتظار اقدامات قاطع و عاجل در تأمین امنیت و برخورد با اخلالگران به امنیت اخلاقی و هجمه کنندگان به نوامیس مردم می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن تقدیر از ملت ایران و مبلغان در خلق حماسه عاشورایی در محرم امسال، نکاتی را درباره اتفاقات اخیر ایران و جهان مطرح کرد که متن آن بدین شرح است: سلام و صلوات پروردگار به ساحت قدس انبیای الهی و والاترین سلام الهی به پیشگاه پیامبر اعظم (ص) و پیشوایان پاک و حضرت ولی عصر (عج) و با اهدای سلام و تحیات خداوند به محضر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای حضرتش و همه شهدای راه حق و حقیقت؛ شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای امنیت.

بر خود وظیفه می دانم که از سوی حوزه های علمیه، صمیمانه از ملت شریف ایران و سوگواران سالار شهیدان به خاطر خلق حماسه عاشورایی و رونق بخشی کم سابقه به اقامه عزای حسینی (ع) و اهتمام به احیای آرمان های والا و گفتمان عمیق عاشورا سپاسگزاری کنم.

همچنین از همگی خطبا، وعاظ، امامان جمعه و جماعات، مبلغان، مداحان، هیئات مذهبی و عموم مردم به ویژه جوانان بزرگوار این مرز و بوم که در اقامه عزا و پاسداشت حماسه حسینی (ع) نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مسئول اقدامات قاطع با اخلالگران امنیت اخلاقی داشته باشند

نهادهای مسئول اقدامات قاطع با اخلالگران امنیت اخلاقی داشته باشند