مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-16فرهنگي

فیلمم پرمخاطب شد اما 10 درصد سرمایه ام برگشت!/ دردهای «پسر انسان»


وحید دلیلی سرمایه گذار و یکی از تهیه کنندگان فیلم «پسر انسان» ضمن اشاره به استقبال از اکران این فیلم در گروه «هنروتجربه»، از بازگشت تنها 10 درصد سرمایه اولیه اش خبر داد.

- وحید دلیلی سرمایه گذار و یکی از تهیه کنندگان فیلم پسر انسان ضمن اشاره به استقبال از اکران این فیلم در گروه هنروتجربه ، از بازگشت تنها 10 درصد سرمایه اولیه اش خبر داد.

وحید دلیلی سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی سپیده میرحسینی که این روزها به پرمخاطب ترین فیلم در حال اکران در گروه سینمایی هنروتجربه تبدیل شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم توضیح داد: زمانی که ما مذاکرات اولیه برای سرمایه گذاری روی فیلم پسر انسان را انجام می دادیم، قصدمان این بود که در سینمای بدنه ورود کنیم.

کارگردان در آن زمان وعده هایی را درباره فروش داخلی و بین المللی این فیلم به من داد که باعث شد روی فیلم پسر انسان سرمایه گذاری کنیم.

ناخواسته در مسیری قرار گرفتیم که وقتی تولید فیلم به سرانجام رسید و با واقعیت های عرصه اکران مواجه شدیم هیچ یک از وعده هایی که کارگردان درباره فروش فیلم به ما داده بود محقق نشد.

برای جذب سرمایه وعده می دهند، محقق نمی شود! وی افزود: متأسفانه گویا این مسیری معمول در سینمای ایران است که برای جذب سرمایه اولیه، وعده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمم پرمخاطب شد اما 10 درصد سرمایه ام برگشت!/ دردهای «پسر انسان»

فیلمم پرمخاطب شد اما 10 درصد سرمایه ام برگشت!/ دردهای «پسر انسان»