مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:162023-08-19سياسي

پیکر مادر سردار هور در اهواز تشییع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم آیین تشییع پیکر پاک مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) معروف به سردار هور در اهواز تشییع می شود.

آیین تشییع زنده یاد زکیه اهوازیان ملقب به ننه علی مادر صبور و مهربان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی صبح روز یکشنبه 29 مردادماه سال 1402 از ساعت 8 صبح آغاز می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، مدافعان حرم و بسیجیان در این آیین حضور می یابند.

در همین ارتباط حسین هاشمی فرزند سردار سرلشکر شهید علی هاشمی اظهار کرد: تشییع پیکر پاک مادر مهربان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی با حضور دوستان و همرزمان شهید در گلزار اهواز برگزار می شود.

وی افزود: پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر پاک مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در جوار یادمان سردار هور در ابتدای گلزار شهدای اهواز آرام می گیرد.

زنده یاد زکیه اهوازیان ملقب به ننه علی مادر صبور و مهربان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی از روزهای گذشته در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بستری شده بود و چند روزی تحت مراقب پزشکان بود ولی بیش از این دوری فرزند را تاب نیاورد و بامداد امروز شنبه 28 مردادماه سال 1402 در آستانه سالروز شهادت حضرت رقیه خاتون(س) به دیدار فرزند شهیدش شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مادر سردار هور در اهواز تشییع می شود

پیکر مادر سردار هور در اهواز تشییع می شود