مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-21فناوري

درخشش تکنولوژی در تیگو 8 پرو e پلاس


خودروی تیگو 8 پرو e پلاس که به عنوان اولین خودروی پلاگین-هیبرید مونتاژی، اخیرا توسط فونیکس رونمایی شده است به 13 مورد از سیستم دستیار هوشمند راننده (ADAS) مجهز است.

- خودروی تیگو 8 پرو e پلاس که به عنوان اولین خودروی پلاگین-هیبرید مونتاژی، اخیرا توسط فونیکس رونمایی شده است به 13 مورد از سیستم دستیار هوشمند راننده (ADAS) مجهز است.

دستیار هوشمند راننده در این خودرو با بهره گیری از فناوری های روز و بهبود ایمنی در رانندگی، تجربه ای لذت بخش تر را برای سرنشینان فراهم می کند.

ایمنی هوشمند سیستم FCW (Forward Collision Warning ) به معنای سیستم هشدار برخورد از جلو که در موارد نیاز اضطراری نظیر ترمز ناگهانی خودروی جلویی، در قالب نمایشگر و صوت، هشدار می دهد و راننده را از خطرات احتمالی آگاه می سازد.

سیستم BSD (Blind Spot Detection  ) به معنای رادار نقطه کور با استفاده از سنسور رادار، نقطه کور نمای خودرو را به طور پیوسته رصد می کند و از طریق یادآوری از طریق نمایش هشدار  در قسمت بیرونی آینه های جانبی، راننده را از حضور خودروها در نقاط کور آگاه می سازد.

سیستم RCTA  ( Rear Cross Traffic Alert ) به معنای سیستم هشدار ترافیک جانبی نیز با شناسایی نواحی دوطرفه پشت خودرو، ایمنی رانندگی را بهبود می بخشد و به کاربران امکان تصمیم گیری سریع تر و جلوگیری از شکل گیری حادثه را در حین رانندگی فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تکنولوژی در تیگو 8 پرو e پلاس

درخشش تکنولوژی در تیگو 8 پرو e پلاس