مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-21سياسي

سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر شکست آمریکا است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی را مظهر شکست آمریکا دانست و گفت: دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق، یمن و سوریه شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش ملت امام حسین، ملت ایمان و توحید با اشاره به انگیزه های اغتشاشگران اظهار داشت: مشکل اصلی آنها با سیدالشهدا و قرآن است از دید آنها قرآن باید به آتش کشیده شود دقیقا همان مشکلی که یزید با امام حسین(ع) داشت.

وی افزود: عده ای دلیل اغتشاشات را مسائل اقتصادی عنوان می کنند، اما در هیچ شهری اغتشاشگران شعار اقتصادی سر ندادند و انگیزه آنها اقتصاد نبود هر چند مشکلات کشور را قبول دارم و صددرصد مردم مشکل اقتصادی دارند، اما آنها نماینده مردم نبودند و شعار آنها اقتصادی نبود حتی وزیر اطلاعات گفت هیچ کدام در بازجویی ها مشکلات اقتصادی را مطرح نکردند.

نبویان تصریح کرد: اغتشاشگران پرچم سیدالشهدا(ع)، امام رضا(ع)، خیمه حضرت زهرا(س)، قرآن و مساجد را به آتش کشیدند، آنها به فکر تجزیه ایران بودند پس نمی توان باور کرد که این کار تفکر شیعه، سنی و یا ملی گرا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر شکست آمریکا است

سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر شکست آمریکا است