مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-23اجتماعي

40 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید به مدارس اصفهان اضافه می شود


رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 40 فضای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید به مدارس استان اصفهان اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی منتجب در خصوص فعالیت های کارگروه تعمیر، تجهیز و سازماندهی نیروی انسانی پروژه مهر استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی های لازم برای حضور مطلوب فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس هم زمان با آغاز سال تحصیلی، اهم فعالیت های آموزش و پرورش پیش از آغاز سال تحصیلی در راستای فعالیت های پروژه مهر تعریف می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع و تعداد 5500 مدرسه در سطح استان لازم است تا موارد موردنیاز نظیر تجهیزات، زیباسازی ها و تمامی فرآیندهای آماده سازی مدارس را بتوان به شکل مورد انتظار مدیریت کرد.

منتجب ابراز داشت: در کارگروه های هفت گانه پروژه مهر، فعالیت های معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ذیل کارگروه تعمیر، تجهیز و سازماندهی نیروی انسانی تعریف شده و ما برنامه های متناسب با این کارگروه را تدوین کرده ایم تا سال تحصیلی به بهترین نحو ممکن آغاز شود.

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: کارگروه تأمین و تجهیز وظیفه بازسازی، نوسازی و بهینه سازی مدارس را عهده دار است و تعمیر تجهیزات مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید به مدارس اصفهان اضافه می شود

40 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید به مدارس اصفهان اضافه می شود