مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-31سياسي

همکاری جهت تسهیل تردد زوار اربعین از مرز خسروی


وزرای کشور ایران و عراق در نشستی مشترک بر افزایش هماهنگی و همکاری جهت تسهیل تردد زوار از مرز خسروی و 24 ساعته شدن فعالیت این مرز در ایام اربعین تاکید کردند.

- ایسنا/کرمانشاه وزرای کشور ایران و عراق در نشستی مشترک بر افزایش هماهنگی و همکاری جهت تسهیل تردد زوار از مرز خسروی و 24 ساعته شدن فعالیت این مرز در ایام اربعین تاکید کردند.

احمد وحیدی وزیر کشور ایران در حاشیه این نشست که امروز(9 مرداد) در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به 24 ساعته شدن فعالیت مرز خسروی گفت: امروز بار سوم است که با وزیر کشور عراق جهت تسهیل تردد زوار جلسه برگزار می کنیم و در تلاشیم تردد زوار از مرز خسروی با سهولت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: در نشست امروز بر همکاری هرچه بیشتر دو کشور جهت تسهیل تردد زوار تاکید و مباحث مربوط به حمل و نقل، افزایش گیت های مرزی، گذرنامه و .

مطرح شد.

وحیدی گفت: پیش بینی ما این است استقبال از مرز خسروی امسال به دو تا سه برابر برسد و باید برای میزبانی روزانه حدود 100 هزار زائر اربعین در این مرز آماده شویم.

وی افزود: خوشبختانه در این جلسه هماهنگی با وزیر کشور عراق و هیات همراه در سطح بالایی صورت گرفته و به نتایج آن خوش بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهت تسهیل تردد زوار اربعین از مرز خسروی

همکاری جهت تسهیل تردد زوار اربعین از مرز خسروی