مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-17دانش

روایت استاندار از تلاش ها برای برچیده شدن 483 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه فرهنگیان نباید با حجم زیادی از مشکلات بلاتکلیف و رها شده بماند، این دانشگاه نیازمند حمایت وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار اعضای هیات امناء دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به نشستی که به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم برگزار شد، گفت: در این نشست موارد اختلافی دانشگاه فرهنگیان مطرح شد و وزیر علوم جانانه از دانشگاه های استان دفاع کرد و اعتبارات خوبی هم اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: در آن جلسه اشاره کردم که دانشگاه فرهنگیان استان مشکلات امکانات و خوابگاه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد اما چون مورد بحث نبود به مشکلات دانشگاه پرداخته نشد و وزیر آموزش و پرورش هم صحبتی در خصوص این دانشگاه نداشت.

احمدزاده عنوان کرد: از آنجایی که بلاتکلیفی دانشگاه فرهنگیان مشکل همه استان ها است می طلبد نامه خطاب به دو وزیر آموزش و پرورش و وزارت علوم مبنی بر بلاتکیلفی دانشگاه ارسال گردد.

احمدزاده عنوان کرد: در اجلاسیه استانداران قطعا این موضوع را مطرح تا با پیگیری در مراتب بالاتر در نهایت تدبیری اساسی برای رفع مشکل دانشگاه فرهنگیان اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت استاندار از تلاش ها برای برچیده شدن 483 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد

روایت استاندار از تلاش ها برای برچیده شدن 483 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد