مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-11سياسي

نگرانی صیادان از افزایش تعرفه صید/ مسئولان پیگیری کنند


افزایش تعرفه صید ماهی و میگو موجب نگرانی شدید صیادان شده است که با توجه به شرایط اقتصادی انتظار است به صورت قطعی پیگیری و کاهش پیدا کند.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: فرامین ائمه اطهار را در راستای گسترش تقوا در خود و خانواده و جامعه اسلامی به کار گیریم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک، افزود: در جنگ جهانی در بعد اقتصادی علیه ایران اسلامی قرار داریم و تمام مسئولین و دولتمردان و مردم به دنبال شکست و ناکام گذاشتن دشمن هستند.

لزوم حمایت از صنایع کوچک امام جمعه موقت دیر یکی از راه های شکست دشمن را حمایت از صنایع کوچک برشمرد و بیان کرد: کلید تحقق حمایت از صنایع کوچک در اقتصاد مقاومتی نهفته است و این گونه زمینه برای کمک به صنایع بزرگ و غلبه بر دشمن در جنگ اقتصادی فراهم می شود.

وی درباره روز حمایت از تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، گفت: شکل گیری تشکل ها یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و این تشکل ها به برکت انقلاب اسلامی پرثمرتر شد.

سعیدی ادامه داد: تشکل ها در بعد سیاسی مانند انتخابات ها، مقابله با فتنه های دشمنان و مبارزه با استکبار و در بعد اجتماعی نیز در فعالیت های نیکوکاری و کمک به مردم نقش چشم گیری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صیادان از افزایش تعرفه صید/ مسئولان پیگیری کنند

نگرانی صیادان از افزایش تعرفه صید/ مسئولان پیگیری کنند