مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-13سياسي

بررسی افت تحصیلی دانش آموزان/ راهکارهای تقویت مدارس دولتی


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجلاس امسال مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور 10 موضوع در حوزه آموزش و پرورش را بررسی می کند، - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجلاس امسال مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور 10 موضوع در حوزه آموزش و پرورش را بررسی می کند، گفت: تقویت مدارس دولتی از جمله موضوعاتی است که در اجلاس امسال بحث خواهد شد چراکه به دنبال ارائه برنامه مدون و بسته جامع در این حوزه هستیم تا دغدغه افت تحصیلی دانش آموان در قالب این برنامه بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد لاشکی در نشست خبری سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: یکی از کارگروه های ده گانه امسال کارگروه تقویت مدارس دولتی است.

تحصیل حدود 12 میلیون دانش آموز در مدارس دولتی و 4 میلیون در مدارس خاص و غیردولتی وی ادامه داد: باید برای تقویت مدارس دولتی راهکاری پیدا کنیم، اینکه آیا مدارس سمپاد، شاهد، هیات امنایی و نمونه دولتی در این قالب می آیند یا خیر؟.

اینها بررسی می شود.

از حدود 16 میلیون دانش آموز، 4 میلیون دانش آموز در مدارس خاص و غیر دولتی و حدود 12 میلیون دانش آموز در مدارس دولتی هستند، از این رو مدارس دولتی برایمان مهم و دغدغه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی افت تحصیلی دانش آموزان/ راهکارهای تقویت مدارس دولتی

بررسی افت تحصیلی دانش آموزان/ راهکارهای تقویت مدارس دولتی