مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:402023-07-31حوادث

کشف میلیاردی کالای احتکاری در کاشمر


فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف 7 میلیارد و 100 میلیون ریال کالا احتکاری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی در یک انبار تجاری در یکی از مناطق شهرستان کاشمر توسط فردی سودجو احتکار شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بازرسان اداره جهاد کشاورزی وارد عمل شدند و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این انبار 202 حلب 5 کیلویی روغن خوراکی، 232 کیسه برنج 10 کیلویی پاکستانی، یک تن شکر و هزار و 824 عدد انواع موادشوینده بهداشتی، 236 عدد تن ماهی و مقدار یک تن و 130 کیلوگرم قند فله و بسته بندی احتکاری را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 7 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی کالای احتکاری در کاشمر

کشف میلیاردی کالای احتکاری در کاشمر