مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-29حوادث

کلاهبردار فروش سوالات کنکور در کهکیلویه و بویراحمد دستگیر شد


یاسوج_ رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرد کلاهبردار با شگرد فروش سوالات کنکور در استان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید مهدی عمران فر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی فروش سوالات کنکور در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری چند صد میلیونی کرده بود، انجام شد.

وی ابراز داشت: فردی به اداره پلیس مراجعه و عنوان کرد که طی وبگردی در برنامه اینستاگرام با پیجی روبرو شده که تبلیغ دسترسی به سوالات کنکور و تضمین قبولی در آزمون سراسری و نیز معرفی به دانشگاه های معتبر را داشت.

وی ابراز داشت: بنابراین پس از ارتباط با فرد ضمن واریز مبلغی به حساب اعلامی از سوی گرداننده صفحه مربوطه دیگر جوابگوی نبود.

عمران فر تصریح کرد: در همین راستا موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا استان قرار گرفت که مشخص شد شاکی پس از اعتماد بی جا به تبلیغات انجام گرفته از سوی فرد کلاهبردار در اینستاگرام جهت خرید سوالات کنکور مبلغ یکصد میلیون ریال به حساب وی واریز و به این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

رییس پلیس فتای استان گفت: فرد کلاهبردار پس از دریافت وجه جهت اعتماد سازی بیشتر شاکی را در یک گروه تلگرامی عضو و بیان کرده بود که چند ساعت قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار فروش سوالات کنکور در کهکیلویه و بویراحمد دستگیر شد

کلاهبردار فروش سوالات کنکور در کهکیلویه و بویراحمد دستگیر شد